czwartek, 10 września 2015

Wyjaśnienia, zmiany itd.

Tak, tak. Post miał być daawno temu, ale go nie było. Teraz będę się tłumaczyć. Brakowało mi weny, czasu i materiału oraz... chomika! Tak... kiedy zakładałam bloga, pupil miał być adoptowany kilka dni po tym, ale plany się trochę zmieniły. Jak już pewnie wiecie, miał być to biały samiec dżungarski - Snow. Przynajmniej takiego sobie wymarzyłam... ale cóż. Zaadoptowałam coś zupełnie innego...
Dwie samiczki!
Jak mi się uda, wstawię tu ich zdjęcie.

Mają mniej więcej 3 tygodnie, jak widać na zdjęciach niczym się od siebie nie różnią, ale jedna to Minerwa (McGonagall), a druga Luna (Lovegood, imię nadała siostra).
Jak na razie się nie gryzą, ale chyba niedługo będzie je trzeba rozdzielić :c Możliwe jest jednak, że skoro są ze sobą od urodzenia i urodziły się w jednym miocie, nie dojdzie do walk. Samiczki mają też mniejsze skłonności do walk o teren, więc może nie będzie konieczności rozdzielenia ;)

Kiedy uda mi się zrobić ładne, wyraźne zdjęcia obu chomiczków postaram się zrobić z nich nagłówek na stronę. Na razie zostaje ten.

I to tyle c: Zapraszam do komentowania i promowania bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz